پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229227
پيام هاي مردم در صفحه اينستاگرام آخوندي/ از درخواست براي شفاف سازي ثروت ميلياردي تا پيشنهاد تشکيل دادگاه براي مسببان حادثه هواپيما+تصاوير
تاریخ انتشار : 1396/12/06 10:58:25
نمایش : 1978
اکنون که روحاني خودش پيشنهاد رفراندوم را داده است، براي اثبات پايبندي خود به نتيجه رفراندوم، بهتر است پاسخ مردم به عملکرد وزير راه را جدي گرفته و پيام مردم مبني بر استيضاح و يا برکناري آخوندي را جدي بگيرد و به آن جامه عمل بپوشاند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روز يکشنبه خبر به مقصد نرسيدن مسافران پرواز تهران_ ياسوج از سوي مسئولان سازمان هواپيمايي مخابره و عنوان شد اين پرواز در جايي ميانه راه سقوط و يا به کوه برخورد کرده است.

در آغازين ساعت هاي اين اتفاق اخباري مبني بر اينکه اين هواپيماي 25 ساله ATR چندي پيش هم دچار نقص فني بوده است در رسانه ها منتشر شد که البته وزير راه اين موضوع را تکذيب کرد.

بيش از يک و نيم روز بعد از اين اتفاق آخوندي، وزير راه و شهرسازي که شرکت هاي هواپيمايي مستقيما زير نظر وي فعاليت مي کنند در اطراف محل حادثه حاضر شده و با يک بالگرد به گشت زني در ارتفاعات مشغول شد که البته انتشار فيلم گشت زني آخوندي در ارتفاعات که بدون داشتن تجهيزات لازم به دنبال بقاياي هواپيما مي‌گردد اعتراضات زيادي را به دنبال داشت.

در اقدامي عجيب اين فيلم بر روي صفحه منتسب به آخوندي در اينستاگرام هم منتشر شده که واکنش هاي زيادي را در پي داشته است.

حادثه سانچي، حادثه برخورد دو قطار، سقوط هواپيما در اطراف مهرآباد، سقوط هواپيماي تهران ياسوج، فرو ريختن معدن و ... حوادث ناگواري بود که با عليرغم اينکه مسئول مستقيم آن وزارت راه و شهرسازي است، آخوندي به عنوان وزير مستقيم زير بار پذيرش مسئوليت آن نرفته است.

سياست هاي غلط در اين حوزه اعتراضات مردمي را به صفحه منتسب به آخوندي کشانده است که غالب اين افراد خواستار استعفاي آخوندي شده اند.

آنچه که در زير آمده برخي از نظرات در اين پيج است:

 

طي سه روز گذشته بالغ بر 3 هزار کامنت در يک صفحه منتشر شده است که بالغ بر 720 کامنت مستقيما از آخوندي خواسته اند که استعفا بدهد؛ حدود 25 درصد از کامنت ها مربوط به استعفاي آخوندي است.

حدود 5 درصد کامنت ها هم نمايندگان مجلس را مخاطب قرار داده و مي خواهند آخوندي را سريعتر استيضاح کنند در اين کامنت ها بالغ بر 100 بار از واژه بي کفايت استفاده شده و آخوندي را وزيري بي کفايت مي دانند.

به نظر مي رسد آمار صفحه اينستاگرام آخوندي همان رفراندومي است که روحاني از آن صحبت کرده؛ در اين رفراندوم، تقريباً 90 درصد از مخاطبان از عملکرد وزارت مسکن و شهرسازي گلايه داشته و خواستار تغيير در اين وزارتخانه هستند.

اکنون که روحاني خودش پيشنهاد رفراندوم را داده است، براي اثبات پايبندي خود به نتيجه رفراندوم، بهتر است پاسخ مردم به عملکرد وزير راه را جدي گرفته و پيام مردم مبني بر استيضاح و يا برکناري آخوندي را جدي بگيرد و به آن جامه عمل بپوشاند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html